“Group M” agentliyinin araşdırmasına görə, demək olar ki, 2021-ci ildə qlobal reklam bazarında 12.3% artım gözlənilir. Buna səbəb rəqəmsal reklamın pandemiyaya dayanaqlığı əsas verir.
Son on il ərzində rəqəmsal reklam iki rəqəmlə artım tempi ilə, hər il artır. Ortalama hər il bu bazar 20% böyüyür. Agentliyin araşdırmalarına əsasən, 2021-ci ildə rəqəmsal reklam qlobal reklam bazarının 61%-ni əldə edə bilər.
Xatırladaq ki, 2015-ci ildə rəqəmsal reklam bazarın payı 30.6% idi. Proqnozlara əsasən 2024-ci ildə bu pay 66%-ə çatacaq.
Rəqəmsal reklamın artması, təbii olaraq, digər reklam daşıyıcılarına mənfi təsir göstərir. Bu daşıyıcılardan ən çox zərər çəkən televiziya reklamıdır, bu daşıyıcıda 15.1% azalma proqnozlaşdırılır.
Ümumilikdə, reklam bazarının artması ən çox bu ölkələrdə olacaq:
Çin – 15.6%
Kanada – 15.1%
İngiltərə - 12.4 %
Yaponiya – 12%
ABŞ – 11.8%
Fransa – 7.2%
Rusiya – 5%
Almaniya – 4.6%
Müəllif: Vüqar Bağırov